All FriEndS
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
All FriEndS

أصدقاء للأبد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت مش حلوه ابدا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sahar
قلم مميز
قلم مميز
sahar

نكت مش حلوه ابدا Empty
مُساهمةموضوع: نكت مش حلوه ابدا   نكت مش حلوه ابدا I_icon_minitimeالإثنين مارس 29, 2010 3:53 am

مرة واحد بيقولوا له .... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهربه !!!

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

سالوة جحاا:عندك كام سنه؟ قالهم:40. سالوة بعد10سنين :عندك كام سنه ؟ قالهم:40.سالوه اذاى بتقول ان عندك 40سنه وانت قلت كدة من عشر سنين؟ قالهم:اصل كلمة الراجل واحدة

رخمة**مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

دى جااااااااامده مووووووت
واحدة حامل فى ثلاث توائم يوم الولادة الدكتور بيطلع العيل الأول لقاه نايم وساكت قعد يضريه على وشه حتى صرخ الطفل ركنه على جنب وطلع الطفل الثانى لقاح زى أخوه قعد يضربه لما فاق وركنه ..... جه الدكتور يدور على الطفل الثالث مش لاقيه راح ماشى وقال للممرضة كملى لأنهم اثنين بس ...... الممرضة جت تكمل لقت الطفل الثالث طالع براسه بالراحة وبيسألها ... هو الراجل اللى بيضرب العيال مشى ولا لسة
هههههههههههههههه

ثلاثه صقور اتراهنوا على الصيد راح الاول ورجع في منقاره دم قليل... قال لزمايله شفتوا الشجره اللى هناك دى؟ قالوا أيوه قالهم انا اصطادت عندها أرنب ...... راح الثاني ورجع في منقاره دم كثير قال شفتو الصخره اللى هناك دى؟ قالوا أيوه قال اصطادت عندها غزال .... راح الثالث وهو أغبى واحد فيهم ورجع وكله دم قالهم شفتوا العمود اللى هناك ده؟ قالوا أيوه قال أنا ما شفتهوش

مرة واحد احول بعد 30 سنه اكتشف انه بصرف على بيت الجيران
ههههههههههههههههههههه

واحد سكران دافن نفسه تحت الارض ليه ؟؟ بيصور كليب انا عايش و مش عايش

بطة راحت لبقال قالت له عندك سكر ؟؟ قال لها لا.. راحت له تاني يوم قالت له عندك سكر؟؟ قال لها لأ ، وعارفه لو جتيني تاني حدق رجليكي المفلطحه في الأرض... راحت له تاني وقالت له عندك مسامير؟؟ قال لها لأ .. قالت له طب عندك سكر

الابن:بتعمل اية يا بابا؟؟ الاب:بكتب جواب لعمك...... الابن:هو انت بتعرف تكتب؟؟!!! الاب:يعني هو عمك اللي بيعرف يقرا

النكته دى للناس اللي في بيطرى هنا من زمان مدخلوش مش عارف ليه
دكتور بيطري بيقول لمراته انا بهيم في حبك قالتله وانا ماقدرش ارفسلك طلب
هههههههههههههههههه

واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب الاتوبيس ونوفّر النص جنيه .... فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة جنيه

كان فى مسابقة بين ثلاثة أشخاص , المسابقة كانت إنهم يعدوا البحر ويطلعوا الجبل و يقتلوا الغوريلا و يتجوزوا الأميرة ... اول واحد غرق فى البحر ، ثانى واحد عدا البحر لكن وقع من فوق الجبل.... أما الثالث (كان غبى شوية) عدا البحر وطلع الجبل وقتل الأميرة ..... و أتجوز الغوريلا

واحد حرامى والتانى ندل فالندل بيقول للحرامى علمنى السرقة فسرق محفظة واحد وقالوا اهوة علمنى انت باة الندالة، راح جه مسكوا وقال حرامى

اتنين متجوزين كل ما يخرجوا فى حته مراته تقول له عايزة اروح جنينة الحيوان عند جبالية القرود.... و كل يوم تروح عند الجبلاية و تفضل تأكل القرود .... لغاية يوم الولادة دخلت تولد و لما الممرضة خرجت سألها الاب اية ولد ولاّ بينت ؟؟ فقالت له الحقيقة يافندم ملحقناش نعرف ... اول ما المولود نزل نط من الشباك

محشش اتصل بخطوط الطيران يحجز تذكرة ، قاله الموظف: ذهاب واياب ؟؟؟؟ قال له : لا خروج المغلوب

كفاااااااايه كده انهارده
يارب النكت تعجبكم وتكون جديده مع ان فى كام واحده كده انا عارفهم من زمان
بس هما معظمهم حلو
MIDO
مدير تنفيذى
مدير تنفيذى
MIDO

نكت مش حلوه ابدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مش حلوه ابدا   نكت مش حلوه ابدا I_icon_minitimeالإثنين مارس 29, 2010 4:09 am

هههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه

لالا كلهم بجد حلوين اوى

ميرسى ع النكت الجميلة دى
رشروشة
مدير تنفيذى
مدير تنفيذى
رشروشة

نكت مش حلوه ابدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مش حلوه ابدا   نكت مش حلوه ابدا I_icon_minitimeالأربعاء مارس 31, 2010 9:31 pm

ههههههههههههههه

حلوين اوى بجد يا سهر
تسلم ايدك يا قمر
Mr Zizo
رئيس منتديات أصدقاء للأبد
رئيس منتديات أصدقاء للأبد
Mr Zizo

نكت مش حلوه ابدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مش حلوه ابدا   نكت مش حلوه ابدا I_icon_minitimeالأربعاء مارس 31, 2010 10:56 pm

هو فى شوية سمعتهم قبل كدا
بس معظمهم جديد عليا يعنى
وبجد حلوين اوى

ثانكس اوى سهر
https://only4you.ahlamontada.com
rere
مستشار ادارى
مستشار  ادارى
rere

نكت مش حلوه ابدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مش حلوه ابدا   نكت مش حلوه ابدا I_icon_minitimeالخميس أبريل 01, 2010 2:49 am

ههههههههههههههههه
لا والله دي حلوه اوي يا سهر

اكيد الحلو ميجيبش الا الحلو
sahar
قلم مميز
قلم مميز
sahar

نكت مش حلوه ابدا Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مش حلوه ابدا   نكت مش حلوه ابدا I_icon_minitimeالإثنين أبريل 05, 2010 4:37 pm

ميرسى اوى يا جماعة ع المرور والردود الجميلة دى

بجد اسعدنى تواجدكم ف موضوعاتى

نكت مش حلوه ابدا
صفحة 1 من اصل 1