All FriEndS
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
All FriEndS

أصدقاء للأبد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بنات اليومين دول عصر الالفيه التالته 2008

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mr Zizo
رئيس منتديات أصدقاء للأبد
Mr Zizo

بنات اليومين دول عصر الالفيه التالته 2008 Empty
مُساهمةموضوع: بنات اليومين دول عصر الالفيه التالته 2008   بنات اليومين دول عصر الالفيه التالته 2008 I_icon_minitimeالسبت مارس 28, 2009 6:43 pm

أنا وعدت الشباب بموضوع هيضحكهم على بنات اليومين دول 2008 هههههههههه الجيل اللى يا عالم هنشوف إيه تانى منهم ههههههههههههههههههههههه

ازيكم يا شباب عملين ايه انا جبتلكم اخر حقائق علميه99.9 من بنات العالم بتعمل الحجات دي

هههههههههههههههههه

أولا: النكـــــــــــــــــــــــــــــــد

مشفتش اى بنت مش بتحب النكد والنكد ليه صور كتير

الخناق عمال على بطال وتنكد على جوزها او خطيبها الى يعينى بيكون غلبان وبيستحمل ( اى والله احنا مظلومين بقينا زى الجمال من الى بيحصل فينا )

طيب مفيش خطيب ولا جوز يبقى التليفزيون وكام مسلسل درامى او فيلم وعلبتين مناديل وهات يا عياط

حتى الدراسة بعد اى امتحان لازم تخرج تعيط فى ايه يا بنتى مالك اصلى محلتش النقطة الاخيرة فى الامتحان هسسسسسسسقط ( مع العلم ان النقطة دى فى سوال اختيارى وهى حلته زيادة تاكيد)

ثانيا:الميـــــــــــــول العدوانـــــــــــية

عمرك شفت بنت بتتفرج على مصارعة ؟؟؟

ايوة والله فى بنات كتير بتتفرج على مصارعة وحافظين اسماء المصارعين كمان وحركتهم ...غير ان فى بنات كتير بطلات رفع اثقال- وتايكوندو- والعاب عنيفة كتير ( يارب لما تقع متقعش فى ايد واحدة منهم)

ثالثا:الاســــــــــــــراف

بيحبو يشترو اى حاجة مش مهم هى ايه او بتعمل ايه او فايدتها ايه بس هى حاجة جديدة وخلاص غير اللبس والميك اب والجيم..الخ الخ

تعالى فى مرة اعمل دور جنتلة وقول لبنت انا عزمك فى اى مكان تحبيه بس تكون عامل حسابك وبايع بيتكم قبلها عشان تسدد الفاتورة
لان مفيش بنت هتدخلك محل كشرى ولا مطعم فول

رابعا:الغيـــــــــــــــره

الغيرة للبنت حاجة عادية للولد تبقى شك
طيب والبنت الى بتبص للبنات الى فى الشارع او الكلية او الشغل عشان تشوفهم بيعملو ايه وتعمله ( تلقيها ديما تقولك هى فلانة حلوة كل ده ميك اب بس / البنت دى اصلا كانت كذا وكذا وكذا ...)

خامسا:العنـــــــــــــــــد

العند ده صفة منتشرة جدا بيحبو يعندو عشان يحسسو الشباب انه بيتفقو عليهم تعالى كلم واحدة فى التليفون وقولها اقفلى تقولك لا انت الاول انت تصر انها تقفل الاول هتعند معاك لحد مارصيدك يخلص والخط يقطع من عندك ( مهو طبعا انت الى متصل ...يا جنتل )

سادسا:البراءة المصطــــــــــــــنـــــعة والهـــــــــــدوء

البنت ديما تلقيها فى اول مرة تتعرف عليها بتكون هاديه ولذيذة ودمها خفيف ولو زعلتها بتسكت وممكن تعيط كمان...بعد فترة لو لمحت من غير ماتقصد وزعلتها هتتمنى لو كنت فى قفص الاسد دلوقتى على الاقل ممكن يتفاهم معاك عنها

سابعا: تحــــــــــب تعيـــــــــش الدور

البنت بقي تلقيها مغرقه نفسها في ماء توليت
ولا ريحة الخنفري ولبسه ضيق وبنطون مدلدل لسانه من كتر مهو مخنوق عليهاوتمشي في الشارع وتقولك ايه الولاد دول حاجه تقرف مبقاش فيه احتراااام طول ما انا مشيه بتعاكس

ثامنا:هيــــــــــــافه

لو جبتلها الدنيا كلها ومقولتلهاش بحبك تقول انك مش بتحبها مع انك ممكن تهريها بحبك كل خمس دقايق وتكون بتشتغلها بس تقول ايه بقي هياااافه

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

يــــــــــــــــالا بقى عاوز البنات تتكلم مش بقولكم أنا جاى سخن اووووووى هههههههههههههههههههه

بس فعلا هوه ده اللى بيحصل يالا ردوا يا بنات وإضحكوا يا شباب

يا رب تكون عجبتكم

زيزو
https://only4you.ahlamontada.com
MIDO
مدير تنفيذى
مدير تنفيذى
MIDO

مُساهمةموضوع: رد: بنات اليومين دول عصر الالفيه التالته 2008   بنات اليومين دول عصر الالفيه التالته 2008 I_icon_minitimeالجمعة أبريل 03, 2009 5:23 am

فعلا يا زيزو هما دول بنات اليومين دول

ههههههههههه

شكرا يا زيزو

مع تحيات أخوك
ميدووووووووو
rere
مستشار ادارى
مستشار  ادارى
rere

مُساهمةموضوع: رد: بنات اليومين دول عصر الالفيه التالته 2008   بنات اليومين دول عصر الالفيه التالته 2008 I_icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2009 8:47 am

كده يا زيزو ؟؟؟؟؟؟؟ ده حتي البنات البنات الطف الكائنات . لكن الولاد الولاد صراصير البلاعات . وبعدين مين اللي عنده ميول عدوانيه؟؟؟ ده حتي البنات رومانسيين كده وهاديين.... وبعدين لما الولاد مش عاجبهم البنات بيبقي الولد بيموت عالبنت ونفسه يكلمها ليه ؟؟؟ يا ابني انتو من غيرنا متقدروش تعيشوا . وبعدين بزمتك مين اللي بيحب يعيش الدور؟؟ دنت تلاقي الولد عمال يرسم في نفسه قدام البنت وعاوز يطلع نفسه احسن واحد في الدنيا وانه جنتل. وبعدين لما هو ممعهوش رصيد يتصل بيها يبقي بيكلمها ليه؟؟ ولما هو ممعهوش فلوس يعزم يبقي يسكت خالص وميعزمش وبلاش يعيش بقي في دور الجنتل . يا تبقي جنتل بجد يا بلاش الجنتله خالص.
Mr Zizo
Mr Zizo

مُساهمةموضوع: رد: بنات اليومين دول عصر الالفيه التالته 2008   بنات اليومين دول عصر الالفيه التالته 2008 I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 08, 2009 12:02 am

هههههههههههههههههههه

ايه يا جماعة هيا هتولع ولا ايه

يا بنتى لولا الأولاد عمرك ما تلاقى بنات بتمشى فى الشارع
لأنها بتمشى من أجل الأولاد
بسسسسسسسسسسسسسس

بس عاوز أقول حاجة
احنا جايين نهدى الأمور بس يا جماعة

وزى ما ريرى بتقول أن البنت الطف الكائنات الحية
ههاااااااااااااااااااااااااااااااااااااى

يلا بقى كفاية كدا وسلاااااااااااااااااموز
زيزو
https://only4you.ahlamontada.com