All FriEndS
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
All FriEndS

أصدقاء للأبد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

خدلكـــ break

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
انا زى مانا
عضو متألق
عضو متألق
انا زى مانا

خدلكـــ break Empty
مُساهمةموضوع: خدلكـــ break   خدلكـــ break I_icon_minitimeالخميس مايو 20, 2010 4:35 am

خدلك بريك ............... من الموبيل انزل من البيت وسيبة مرمى شوى بلا قلبت دماغ

خدلك بريك ............... من النت وعيش مع نفسك شوية زى زماااااااااااااااااااااااان فاااااااكر كنت عايش ازاى من غير نت

خدلك بريك ............. من الاكل وصوملك يومين ينفعوك فى الاخر بلا اكل بلا وجع بطن

خدلك بريك .............. من الجزيرة والحياة اليوم و 90 دقيقة والعاشرة مسا بلا غم وهم

خدلك بريك ............ من السجاير بلا قطع نفس وبلاوى زرقة كتيييييييييييييييرة

خدلك بريك ............ من التواهاااااااااااااان وفوووووووووق شوية

خدلك بريك ............ من الكلام والسلام والقيل والقال خليك مع نفسك شوية

خدلك بريك ............ من عربيتك واركب اتوبيس ابو نص جنية هو انت بصراحة مش هتلاقى ابو نص جنية دة بس معلش هتلاقى دلوقتى بجنية وشوية فكة

خدلك بريك ............. من التوتر والتعصب والارهاق الذهنى والبدنى والعصبى والزهمير اللى انت بقيت فية وخليك ريلاكس ع الاخر

خدلك بريك ........... من البيبسى التيد وبيبسى ماكسى واشرب كوبية شاى مغلى بالنعناع وعيش عيشة اهلك

خدلك بريك ...... من الزحمة والدوشة وروح استجم فى مكان فاضى صحراء بقى منطقة مهجورة ااقوك اطلع ع الصحرواى وا ستجم شوية

خدلك بريك ........... من نومة السرير وافرش اى فرشة قدام البلكونة واسترخى ونام ع الارض

خدلك بريك .......... من مؤمن وهاديز والشبراوى وكوك دووووووور وااقف ع عربية فول وااضربلك فحل بصل وكل واشكر

خدلك بريك من السهر وصلى العشا ونام وصحى مع العصافير مرة وحدة فى حياتك هيجرى اى يعنى

خدلك بريك ..... هو صحيح صعب ..... بس خليك جامد و خدلك بريك ............من اى حاجة جديدة من اى حاجة اتعود عليها انو جست التغير وبس واكيد وقتها هتحس انك مختلف شوية

عقلوكوا فى راسكوا تعرفوا خلاصكوا ............ البريك هو الحل .........

Mr Zizo
رئيس منتديات أصدقاء للأبد
رئيس منتديات أصدقاء للأبد
Mr Zizo

خدلكـــ break Empty
مُساهمةموضوع: رد: خدلكـــ break   خدلكـــ break I_icon_minitimeالخميس مايو 20, 2010 6:10 am

ههههههههههههههههه

فعلا الواحد عاوز ياخد بريك من كل حاجة

خدلك بريك من الأمتحانات ........... بلا امتحانات بلا وجع قلب
https://only4you.ahlamontada.com
انا زى مانا
عضو متألق
عضو متألق
انا زى مانا

خدلكـــ break Empty
مُساهمةموضوع: رد: خدلكـــ break   خدلكـــ break I_icon_minitimeالخميس مايو 20, 2010 6:25 am

هههههههههه نورت التوبيك يا زيزو
شكرا اوى ع مرورك

خدلكـــ break
صفحة 1 من اصل 1